Pechhulp

Als partner in mobiliteit vinden wij het belangrijk dat u mobiel blijft in geval van pech. Ook wanneer u trouw met onderhoud bent kan het voorkomen dat u met pech te maken krijgt. Dankzij de PCA Mobiliteitspas bent u verzekerd van directe hulpverlening in alle landen waar uw groene kaart geldig is. Onze pechhulp helpt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, waar u ook bent!

De voordelen op een rijtje

  • 24/7 Pechhulp Europa
  • Alles onder één dak
  • Woonplaatsservice inbegrepen
  • U staat er nooit meer alleen voor!
  • Ook zorg voor aanhangwagen of caravan

Directe hulpverlening

Bij pech of na een aanrijding wordt het voertuig naar een BOVAG garage gesleept, bij voorkeur de meest nabije PCA garage.

Hotelovernachting

Indien de reis niet kan worden voortgezet en u wacht op reparatie bestaat er recht op één hotelovernachting.

Inzittenden meeverzekerd

Indien geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer; Thuisreis georganiseerd per taxi, 1e klas trein of vliegtuig.

De beste mobiliteitspas bij pech onderweg!

Pech onderweg terwijl u met de auto op weg bent naar uw werk of vakantiebestemming, daar zit niemand op te wachten. Als partner in mobiliteit vinden wij het belangrijk dat u mobiel blijft in geval van pech. Onze pechhulp helpt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, waar u ook bent. Ook in het buitenland, met de mogelijkheid van maar liefst tien dagen vervangend vervoer en drie hotelovernachtingen wanneer u wacht op de reparatie.

Onderstaand een beknopt overzicht van de dekking:

Binnen Nederland

  • Bij pech of na een aanrijding waardoor de auto redelijkerwijs niet meer rijdbaar is, wordt het voertuig naar een BOVAG garage gesleept, bij voorkeur de meest nabije PCA Merkspecialist, of bij kleine storingen, indien mogelijk, reparatiehulp ter plaatse;
  • Indien reparatie dezelfde kalenderdag niet mogelijk is, wordt – zoveel mogelijk gelijkwaardig – vervangend vervoer aangeboden voor de duur van de reparatie met een maximum van 5 dagen;
  • Indien er geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer dan wordt de thuisreis per taxi georganiseerd;
  • Indien de reis niet kan worden voortgezet en u wacht op reparatie bestaat er recht op één hotelovernachting voor alle inzittenden. Dit ter beoordeling van de hulporganisatie.

Buiten Nederland

  • Reparatiehulp ter plaatse of transport naar een vakbekwaam garagebedrijf;
  • Indien reparatie binnen twee gehele werkdagen niet mogelijk is wordt het voertuig gerepatrieerd naar uw PCA Merkspecialist in Nederland;
  • Zoveel mogelijk gelijkwaardig vervangend vervoer voor de duur van de reparatie met een maximum van tien dagen;
  • Inzittenden: indien geen gebruik wordt gemaakt van vervangend vervoer wordt de thuisreis georganiseerd per taxi, 1e klas trein of, indien de reis langer duurt dan 6 uur, per vliegtuig;
  • Maximaal drie hotelovernachtingen indien u wacht op de reparatie;
  • Toezending van onderdelen als deze ter plaatse niet beschikbaar zijn.

Onze pas is inclusief

  • Woonplaatsservice;
  • Hulp bij moeilijk te wisselen band en hulp bij elektrische (accu) problemen;
  • Ook zorg voor aanhangwagen of caravan.

Met het op de mobiliteitspas aangegeven alarmnummer, kunt u 24 uur per dag, in binnen en buitenland onze hulpverlening bereiken!

U staat er nooit meer alleen voor!

 

Voorwaarden voor eerste aanvraag pas:

• Auto is bij de start van deze dekking jonger dan 10 jaar, of heeft (bij 10 jaar of ouder) aantoonbare mobiliteitsverzekering voorheen gehad (mag van een andere organisatie zijn)
• Tellerstand minder dan 200.000 km.

Als de verzekering gestart is met een auto jonger dan 10 jaar en de pas wordt steeds binnen de looptijd verlengd, dan blijft dit tarief gelden. Ook al is de auto ondertussen ouder dan 10 jaar.
Bij instappen ouder dan 10 jaar (mits aantoonbaar dat er een mobiliteitsverzekering voordien was) betaalt u een hoger tarief.

Bekijk de voorwaarden

Ontdek onze andere diensten

We zijn er om u te helpen bij diverse werkzaamheden om uw mobiliteit te kunnen waarborgen. Onze technici maken gebruik van originele onderdelen en voeren altijd onderhoud en reparatie uit volgens de voorschriften van de fabrikant:

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

033 2472790 info@autohuisdepoort.nl
Vragen of afspraak maken?

Bel 033 2472790

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×